Klachtenprocedure

De medewerkers van de Maag Lever Darm Stichting doen er alles aan om iedereen goed van dienst te zijn. Het kan natuurlijk zijn dat er toch iets mis gaat. Mocht je ontevreden zijn over onze service, dan stellen wij het zeer op prijs als je ons hiervan op de hoogte stelt. Wij kunnen dan naar een passende oplossing zoeken en onze werkwijze verbeteren. Een klacht is voor ons een mondelinge of schriftelijke uiting van je ontevredenheid over onze service of activiteiten.

Klachten melden

Mocht je een klacht bij ons kenbaar willen maken, dan kan dat op verschillende manieren. Je kan het contactformulier insturen of een e-mail sturen naar info@mlds.nl, onder vermelding van ‘klacht’ in de onderwerpsregel. Wil je liever iemand direct spreken dan kan je ons bellen op 033-7523500. Wij staan je graag te woord.

Alle klachten die we ontvangen nemen we in behandeling, zoals vastgesteld in onze klachtenprocedure. Je ontvangt binnen 5 werkdagen een reactie. Als dit niet mogelijk is, laten we dit weten. Wij behandelen jouw bericht altijd vertrouwelijk. Wij verklaren een klacht ontvankelijk als deze door een natuurlijk persoon (niet anoniem) wordt ingediend, als deze leesbaar is en in het Nederlands of Engels is gesteld.

Voor vragen, opmerkingen of suggesties kan je ons ook bellen: 033-7523500 of meepraten via Facebook, X, LinkedIn of Instagram.

NB: Mocht je juist jouw tevredenheid met onze organisatie kenbaar willen maken, dan kan je jouw enthousiasme via het contactformulier, via mail of per telefoon aan ons overbrengen.

lees hier onze privacyverklaring
ANBI logo CBF logo Privacy Waarborg logo ANBI/RSIN nr: 007247849
Doneer