BESTELLEN

In CollecteWeb kunt u uw materialen bestellen voor de collecte. Een eventuele nabestelling plaatst u op dezelfde wijze als een reguliere bestelling. De collectematerialen worden vanaf half april verzonden. Controleer de materialen direct bij ontvangst zodat u, indien noodzakelijk, ontbrekende materialen na kunt bestellen.

Het is mogelijk om op drie manieren uw (na)bestelling te plaatsen. Onze voorkeur gaat uit naar het online plaatsen van uw bestelling.

  1. Online via mlds.collecteweb.nl - Ga naar 'Bestellingen' en klik op de '+' rechtsboven in een (na)bestelling te plaatsen.
  2. Telefonisch via 033 752 35 55 - Het is mogelijk om telefonisch uw bestelling door te geven. Wij zullen samen met u de bestelling plaatsen.
  3. Via de e-mail, collecte@mlds.nl - Mocht u niet kunnen of willen bestellen via de site of telefonisch, dan mag u het doorgeven via de mail. Graag horen wij wat uw collecteplaats is, hoeveel collectanten u verwacht te hebben en of u nog materialen in bezit heeft.

Bij uw eerste bestelling van het collectejaar wordt het volgende automatisch meegestuurd:

  • Collecte afrekenstaat in tweevoud (voor de financiële afwikkeling)
  • Collectantenlijst
  • Etikettenstickers voor legitimatiekaartjes/telbriefjes
  • Sealbag en Stortingsspecificatie ABN AMRO
  • Retourenvelop
  • Extra: Handleiding CollecteWeb

Hulp bij CollecteWeb

Als u tegen zaken aanloopt bij het inloggen, of vragen heeft over CollecteWeb en het bestellen van materialen, raadpleeg dan eerst de handleiding. Deze kunt u bekijken via de rode knop.

Contact
Ondervindt u nog steeds problemen, neem dan contact op met ons service center: bel 033-7523555 (ma t/m vr tussen 09.00 – 17.00 uur) of mail naar: collecte@mlds.nl.

 

Ontvang 1x per maand onze gratis e-mail nieuwsbrief

Naar boven